środa, 18 sierpnia 2010

Groszki są wszędzie!

Uszyłam ostatnio okładki na notesy.
Ten notes ubrany na różowo przeznaczony był na podarek.
Pierwszą okładkę uszyłam z zielonego materiału w groszki i ozdobiłam żółtym guzikiem:
 
Z groszków powstały też chusteczniki.
Groszki są, ale w środku! :o)
I druga wersja kolorystyczna - wszystko na odwrót:


*
PS. i jeszcze kolorowa bransoletka filcowa:
*
PS 2. Nie spodziewałam się, że aż tyle osób zapisze się na moje pierwsze candy! :o)
A to dopiero półmetek ;o)

8 komentarzy:

  1. piękności!
    taką oprawę notesu to bym chciała! :D
    szkoda, że nie umiem szyc... :(

    a bransoletka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zielone groszki cudne!! One są takie bardzo soczyste?? Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona, zdjęcie z goszkami na zielonym robiłam wieczorem, ale kolor w rzeczywistości jest ładniejszy i soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. very interesting, nice blog, I like very much
    All looking fotoblok Teuvo images

    www.ttvehkalahti.blogspot.com

    and your coments thank you

    Teuvo
    Finland

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! Bransoletka eksploduje kolorami :) a co do groszków - uwielbiam takie wydanie! Piękne okładki na notesy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń